2014

wow vilket år 2014 var. en jädran roller coaster alltså shit. så mycket glädje och tårar, sorgliga dagar och lyckliga dagar jag kommer alltid ha med mig.

Som sagt tidigare, efter sommaren bestämde jag mig för att byta program och skola för jag hade en sån extremt inbyggd inre stress. Även om ib var på något sätt samtidigt en otroligt viktig och spännande upplevelse för mig och jag träffade många nya fina vänner, byggdes något sorts mörker inom mig som jag bara försökte fly ifrån hela tiden. Jag kände mig ofta tom och bortom. Stressen tog verkligen på mig, även om jag var lugn. Att jag bestämde mig för att byta till Humanistiska på är verkligen det bästa jag har gjort! Har fått så många fina nya vänner och skolan är så extremt mysig att det inte kunde blivit bättre. Vi är som en liten familj, literally.

De absolut bästa ögonblicken för mig i 2014 var när jag träffade 4 av mina favorit kpop grupper och mitt japanska favoritband♡ (btw har ca 20 favoritgrupper om inte mer haha) Först såg jag och träffade Teen Top i Paris. Sedan 4minute. Därefter BTS. Sedan NU'EST i Finland. Och sist ONE OK ROCK i Stockholm. Ja kan ju skriva 10 sidor om varenda tillfälle, men i kortfattat så var de magiskt. Konserter och musik är verkligen vad som gör mig mest lycklig.♡

♡ Hoppas på ett bra 2015.♡

(sent gott nytt år btw)

 

- F.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0