17 år och teen top

 
I Lördags fyllde jag 17 år!! Vilket betyder att om mindre än ett år är jag 18. Woahh.
 
och herregud. Alltså anledningen varför jag inte har berättat detta ( det under ) är för att jag fortfarande inte kan fatta det. alltså jag är död. lelle är också död. Jag och min familj har inte varit utomlands sedan London förra året, så vi har känt på sistonde att det är dags igen. Frankrike är ett land vi alla vill åka till. Hela vintern har jag känt på mig att självaste Teen Top skulle komma till Europa. Just a feeling. OCH GUESS WHAT??? DEM KOMMER TILL FUCKIN PARIS. DAGEN EFTER MAN FICK VETA DETTA SÅ BÖRJA BILJETTFÖRSÄLJNING. OCH GUESS WHAT? WE. HAVE. TICKETS. OMFG.
 
jag och lelle har freakin v.i.p biljetter till Teen Top. ALLTSÅ HERREGUD JAG ÄR FORTFARANDE DÖD ÄVEN OM DETTA ÄR EN VECKA SEDAN. ALLTSÅ JAG HAR LYSSNAT PÅ DEM I NU 3 ÅR OCH HAR ALDRIG LIKSOM FÖRVÄNTAT MIG ATT FÅ SE DEM PÅ FAKTISKT RIKTIGT, MEN NU ALLTSÅ
 
det blir bättre!.. eftersom att jag asmegakämpigt och stressigt och panikslaget fick tag på v.i.p  biljetter så KOMMER JAG OCH LELLE ATT TRÄFFA TEEN TOP ALLTSÅ JAG SKREK OCH GRÄT OCH DOG ( FANGIRL YES ). ALLTSÅ APPLAUSE TILL MIG SOM LYCKADES HALLELUJAH////DÖD
 
13 April, Teen Top i Paris. Det är sånna här saker som man frågar sig själv om det är på riktigt. Sen inser man att det verkligen är det, och känslan som kommer då är helt euforisk.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0