3 dagar. One Direction, 5 seconds of summer & Kent.

1D
5sos
Kent
 
Herremingud vilka 3 awesome dagar jag har haft alltså!!!! En riktigt storslagen start på sommarlovet må jag säga hahaha
 
Fredagen: Hanna och jag köade från 7 (jag kl 9) på morgonen till konserten började ca 8,9 på kvällen till One Direction :) KLART VÄRT DET OMG. jag kunde se harry's ögon omg he's so adorable omg. alltså det var awesome
 
Lördagen : Sov 4 timmar, gick upp 05:20 för att sedan ta ett tåg till Södertälje där vi köade från 7 på morgonen till ca 12-1. Då 5 seconds of summer hade en liten minispelning och signering (man fick prata med dem och calum gillade min t-shirt jag dör han är så söt och adorable att jag dör bye).
 
Och sist men inte minst på Söndagen så gick jag och familjen på Kent på kent fest i Stockholm. Woahh. Alltid lika grymma. Nästa gång blir väll om 2 år då i guess (första gången var 2010, andra 2012 och nu tredje 2014). Det har blivit som ett slags mönster kan man säga haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0