Paris ♡

För 2 veckor sedan
 
Fredagen ~ ~
 
 Flyget gick 06:20 ifrån Nyköping. Tror jag sov ca 1,5 timme totalt på detta dygn haha, fast var ändå pigg hela dagen.
 
Selcas på bussen från flygplatsen in till Paris centrum ~ Färgade håret svart för ca 2 veckor sedan och så har jag klippt lugg också :)
 
Woaaah! Så vackert precis överallt jag dööööööör *_____*
 
Eftersom att ingen av oss hade ätit något på typ hundra år sedan dagen innan så yrade vi runt för att hitta ett ställe, slutade med att vi hittade det mest perfekta stället alltså. GODASTE SALLADEN JAG NÅGONSIN ÄTIT. Alltså i Frankrike äter dem ju sin mat färsk, TILL OCH MED OSTEN VAR DAGSFÄRSK? Och som dem flesta fransmän, deras Engelska.... Ligger inte på topp! Men vi lyckades att beställa iallafall, och bra blev det :) Och efteråt så delade jag och lelle på en hemmagjord chokladmousse, GODASTE EVER. Alltså wowowow ska dit nästa gång. Detta lilla cafe ligger alldeles vid Louvren för den som vill besöka. Rekommenderar starkt~
 
Dessa bilder är tagna vid två olika dagar. Mohahah och guess what, vi gick upp i Eiffeltornet 2 gånger! En gång på dagen och en gång på kvällen. Här igen, rekommenderar båda tillfällena för WOOWOOW ALLTSÅ WOW SÅ VACKERT. VÄLDIGT HÖGT OCKSÅ! Man såg jätte mycket och det var så himla fint *w* 
 
Områdena runt Eiffeltornet var mycket, mycket fina. Och woaah, vilket fantastiskt väder det var! ~
 
Utsikt från Eiffeltornet *___* 
 
HOLY SHIT KOLLA VAD VI SÅG??!?!?!?!?!?!? DETTA VAR I TUNNELBANAN I PARIS. Fangirling var på oui oui! B.A.P är ju nämligen här nu för sin lilla Europe tour. Dem ska spela i London, vilket var idag, i Paris på Onsdag och på Lördag i Dusseldorf. Lelle och jag har faktiskt också biljetter till deras konsert i Dusseldorf, men tyvär kan vi inte gå pågrund utav resekostnaden. Men men, nästa gång dem kommer till Europa, DÅ SKA VI ♡ För dem som ska gå, hoppas att dem får en riktigt bra kväll och supportar dem med riktigt mycket glädje iallafall :3 
 
Lördagen ~ ~
Här har vi självaste Louvren!
 
Wooooah, lyckades hitta denna vackra! En av mina favoritmålningar nämligen. *w* 
 
Mona Lisa whooop whooop! Var lite komiskt, på en vägg i samma rum hängde en av dem största målningarna jag har någonsin sätt, och sen mitt över på andra sidan av rummet hänger lilla, lilla Mona Lisa x3
 
 Triumfbågen var väldigt fint den också! Fast bänkar runt om där man kunde sitta. Fast Paris har väldigt, väldigt många invånare och turister måste jag säga att det är samtidigt väldigt lungt och skönt :3
 
Och här har vi en selca trololo ~
 
Söndagen, den gyllene dagen ~ ~
 Herre. min. gud. jag trodde inte mina ögon när jag såg denna skylten. alla känslor bara dajkwdnawjkdaw. lite overkligt sådär. Och wow, de franska fansen är så himla lugna och trevliga! Dock så trodde alla att man var fransk och börja babbla på franska tills jag sade ''I don't speak French'' varje gång x3 Väldigt trevliga och snälla! Antar att dem är van vid K-pop konserter i deras land vid det här laget liksom.
 
Efter vi som hade V.I.P fick komma in först så började lelle och jag med att köpa en varsin ljusstav och förbereda oss mentalt. Men guess what? Jag trodde High5 eventet skulle vara efter konserten, men sen, SÅ SER JAG TEEN TOP, THE BOYS, KOMMA GÅENDES IN I LOKALEN OCH DET ÄR DÅ JAG DOG. ALLTSÅ VERKLIGHETEN. ALLTSÅ JAG VAR INTE REDO. FOLK BÖRJAR SLÄPPAS IN EN OCH EN NER TILL SJÄLVA GOLVET. TILL SLUT BLIR DET MIN TUR. JAG GÅR FRAM OCH LER. JAG GER HIGH5 TILL ALLA OCH SÄGER ANNYEONGHASEYO TILL ALLA. ÄVEN OM DETTA ÄR 2 VECKOR SEDAN KÄNNER JAG ATT MINA FEELS BARA FORSAR TILLBAKA JUST NU FEEEEEEEELS ALLTSÅ I LOVE THEM SO MUCH
 
I väntande på att Soundchecket och sedan konserten 1 timme senare skulle börja ~ 
Våra TEEN TOP lightsticks *w*
 
 
HÄR ÄR DEM. ORD KAN NOG INTE BESKRIVA HUR FANTASTISK DET VAR. TÅRAR KOM NOG PÅ ETT STÄLLE, MEN MEST VAR DET KONSTIGA UHUUUUU LJUD SOM KOM AND I DON'T EVEN KNOW. DET VAR SÅ HIMLA KUL OCH SÅ HIMLA FINT. DEM SJÖNG MINA FAVORITLÅTAR. GISSA OM JAG DOG. VILKEN UPPLEVELSE 
 
Detta skedde alltså för precis 2 veckor sedan. THE FEELS WILL ALWAYS LAST AND I WILL ALWAYS SUPPORT THEM ♡ XOXO
 
Måndagen, upp bland molnen igen ~ ~
 
 
Åhhh, Paris, jag kommer definitivt tillbaka 


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej! Just nu har jag en bloggtävling. Man kan vinna en redigerad video med valfri musik och egna bilder! Och ha videon som man vill och det är jätte enkelt att vara med och jag hoppas att du vill vara med :). Du hittar tävlingen här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-en-video.html#comment. Kram!

2014-07-15 @ 16:46:12
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh jag skulle också vilja åka till Paris!! :)

2014-08-01 @ 10:51:57
URL: http://sandybelles.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0